Logo Association Canadienne de Karaté / Canadian Karate Association

Latest News: September 13, 2021

Annual General Meeting - October 2, 2021

The Annual General Meeting for the CKA will be held in the Orleans, Ontario area. The exact location will be announced once we have an idea of the attendance.
If you would like to attend the AGM, please contact Francois Beaulieu at Francois.Beaulieu@uottawa.ca
NOTE: Proof of Covid-19 Vaccination is required to attend the meeting

2021-22 Enregistrement/Registration

Price for registration and insurance will be as follows:

1. Club CKA Registration and Insurance: 120$ per year
  2. Black Belt CKA Lifetime Membership: 100$ one-time fee
  3. Black Belt Yearly Instructor Insurance: 100$ per year
  4. Color Belt CKA Yearly Membership and Insurance: $50 per year

Previous Updates

Date reportée/Dates Postponed

L'évaluation de ceinture noire de la CKA -Canadian Karate Association- ainsi que la clinique et le Hall of Fame 2020 auront lieu cette année. Suite aux évènements qui se sont présentés toutes ces activités auront lieu mais à des dates ultérieures. Nous devons être avenant et suivre les règles établies pour assurer la santé des personnes pouvant être touchées par le coronavirus 2019. Nous vous tiendront informé de la suite des évènements.

The CKA Black Belt Grading, Annual Clinic, and the Hall of Fame have been postponed due to the COVID-19 pandemic. We will keep you informed as we receive more information.

Karate class ending ceremony

Brown and Black Belt CKA clinic / Clinique de la CKA pour ceintures brunes et noires

Karate class lineup

Karate class